25.7.10

Review : Penulis Bayangan



 Layan . Bagi sapa-sapa yang memang suka kepada jalan cerita misteri-misteri dan kurang aksi . Cerita yang tidak mengeksploitasikan seks . Jalan cerita lebih kurang sama macam kehidupan seharian . Tiada yang exaggerate . Mind twisting . Cerita ni memang layan .

Memang boring cerita ni , sebab ianya berkaitan politik , bla bla bla dan hanya politik . Tiada awek-awek seksi-seksi serta tiada tembak-tembak , letupan-letupan mahupun aksi lompat bangunan .
Konflik yang menarik dan menonjolkan banyak suspek . Suspek kepada watak antagonis .

Ghostwriter atau Penulis Bayangan adalah penulis profesional yang dibayar untuk menulis buku , artikel , cerita , laporan , atau teks lain yang secara rasmi dikreditkan ke atas orang lain . Untuk kes ini , ia khas untuk bekas Perdana Menteri Amerika . Kalau di Malaysia , ia adalah Tun Mahathir Memoirs . Dan untuk kes ini , ia Adam Lang Memoir .

Kisah disebalik Adam Lang memoir disingkap jauh dengan penglibatan Adam Lang didalam terrorism . As we know , Amerika dan kepengganasan sudah tiada pembahagi . Adakah Adam Lang benar-benar bersalah ? Adakah beliau mempunyai rakan subahat ? The best part is The Ghost Writer is known by ghost for entire 2++ hours . That is what ghua called , brilliant .

Muatturun cerita ini dan saksikan sendiri . Ghua dah warning awal-awal , cerita ni bosan tapi its worth your time . Dan jangan kata ghua tak sound awal-awal , cerita ni TIADA superhero , mahupun hero . Ia sama saja macam kita semua , luols dan ghua . Sama .

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...