1.11.10

Luols tahu tak ?

Luols tahu tak rasanya bila kita perlukan wang , dan mara dengan jauh ke bank . Melihat sticker depan pintu kaca bertulis " ATM 24 Jam " . Masuk ke dalam , dan kaca semua ATM bertulis " Mesin tengah update bro " . Keluar dari ruang ATM dan melihat kembali sticker bertulis " ATM 24 Jam " ?

Luols tahu tak rasanya membawa kenderaan di jalan raya yang berlopak-lopak dan tengelam timbul di sini sana . Dan ada bumper pula di atas jalan itu ?

Luols tahu tak rasanya mengambil selekoh di atas bukit . Dan betul-betul di sudut selekohan itu terdapat lubang ? 

Luols tahu tak rasanya bagaimana mengelak lubang besar yang ada betul-betul selepas lampu isyarat ?

Luols tahu tak rasanya bila kita minta untuk mengisi minyak Ron97 . Pergi ke kenderaan dan angkat pump . Tekan-tekan tapi petrol tak nak keluar . Kena berjalan semula ke kaunter dan berkata " Pam X , 97 ! " . Baru berjaya isi petrol . Dan ia berlaku setiap kali luols ke stesen petrol ?

Luols tahu tak rasanya ?

9 ulasan:

Bulan Di Langit Osaka Biru berkata...

penat kau pk.. luols tu ape..
ingatkan nama org.. adoiyaiii samad....samad...

r.k berkata...

keh keh keh , so lu tahu tak ?

ztie berkata...

lu ols.. ala2 u ol rupanya. cis.. tertipu.. hahaaha...

tau2... tau snagat perasan tiba2 minyak habis tepi jalan. lepas tu jalan p atm 24 hours.. berdiri depan machine.. machine kata "yo, under maintenance la babe"

keluar dan jalan balik pegi kereta tunggu org datang bawa minyak...

anyss berkata...

Salam,
tau! -----> sama rasanya macam nak buat cekodox pisang je

r.k berkata...

ztie , kan ... kalau perut tengah gestrik , menahan la ~~

anyss , pergh , cekodox pisang petang-petang ni . fuh !

KeCiK berkata...

Lu olls tahu tak rasanya leher macam lari dari soket dan pinggang krem memanjang? Lu olls tahu tak? dah tahu kenapa buat lagi?

r.k berkata...

KeCiK : kah kah , kalau tak buat baik duduk rumah tengok 999 .
bosan sangat ke wayang layan 2Alam .
keh keh keh

mizah Arshad berkata...

kutu dah tukar link ! :)

r.k berkata...

jah : u ni kenapa yunk .. asik tukar-tukar je .. haish !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...