7.1.09

balun jang balun! balun sumo eyh kek tengganu

ha~sempat jugak tgk. bia pon second half. aku sampai2 org nga rehat-halftime. kat scorebord 2-0.heh..x sempat tgk score cane. kene Cam dulu ngn ayah, baru masuk stadium. gegar cakap ko~

lame x pegi tgk bola kat stadium paroi ni. yang tambah bes menang.haha.
xde cite pon nak gtau. xde idea untuk percambahan minda waktu2 gini. cume sblm aku tulis ni, try gak a nak carik lain2 perlawanan punye keputusan.

jangan katakan tv3, sokkaba online pon xde cite~ nak kate game abes awal pagi, 10 lebey abes da, kalau epl tuh~ die punye update, sampai kol 2 pg.. ape la orang meleysia ni kan. perhaps reporter letih kot, penamaan calon kan semalam, sampai wartawan sukan pon sumo2 eyh poie tengganu~ hehe


cakap pasal epl, im waiting for the manU clash. we never say MU weak and we never declare we weak. omputih terabor. org jawa la katakannn.


jadi, oleh krana hanya aku bleyh pegi satu tempat je untuk satu masa, aku bukan jin. maka aku hanya ada satu keputusan je.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...