16.11.09

a picture tells a thousand words contest from cik bulan

Ini kontest kedua yang aku sertai dan yang pertama untuk blog cik bulan. Oke cik bulan, susah syarat contest ini, photographer menangkap gambarnya sendiri dan gambar tu perlu chanteque. Uhh, cabaran..cabaran..

Aku berikan 3 keping gambar, TANPA edit. Kalau cik bulan rasa tiga-tiga ada kualiti, pilih tiga-tiga pun tak apa. ^^


uhh ^^"




hunhh -_-




HuH !!


Ya cik bulan, sekali lagi dingatkan. Kalau nak ambil tiga-tiga pun tidak apa! ^^
Cik bulan undi untuk saya ekh! -_-" ( boleh ke menang ? )

3 ulasan:

mieza Arshad berkata...

semangat cuti sekolah lah nih

BuLaN iTu aKu berkata...

haii kamu..
cik bulan ambik pic last sekali tu ye.. nanti cik bulan edit skit.
hehehehe
terima ksih sebab sudi join
malam ni jgn lupa undi

R.K berkata...

Mieza :: cuti la sangat.. bizi bizi nieh!

Cik Bulan :: uhh. satu je? satu je? satu je?haha thanx cik bulan. mase untuk undi diri sendiri~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...