13.2.10

Popular

 

Ah sudah !

3 ulasan:

Moon Death Spell berkata...

kurang kesedaran

R.K berkata...

klasik yang tidak rare moon ..
Lampu belakang total out .
takde no plat .
takde cermin pandang belakang .
takde helmet .
budak kecik-kecik dah diterapkan nilai macam tuh . agak-agak dah besar nanti profesion hobi apa yang dia ceburi ?

Moon Death Spell berkata...

tapi kan R.K.. kenkadang mereka ni kekdang kekurangan wang ringgit. mungkin mereka tak mmpu nak mengganti semua tu.tak pun ada lagi yang lebih penting dari tu... alahai.. moon tak bleh la pk menda ni .. sedih... wahh ati tisu ...

mungkin budak tu tak sempat besar kalau ari2 g sekolah macam tu..

wa...sedih .. tak ley bayangkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...