3.8.09

H1N1 membunuh. tamo2

ah sudah, mane wallet aku ni?
adoyai. tgh lapa plak ni.
mane plak wallet ni nyuruk.

huh2.letih ni carik.
takde la. adeh, cane ni.

kring~

rk: hawau~~
bonda:ayo assalamualaikum.
rk:waalaikumsalam . heh.
bonda:sehat?
rk:erm,macamtu la~
bonda:study cane?stat kelas da?
rk:pon catu gak~he..lame da stat.
bonda:maktam kau nak berhijrah ke Arab Saudi plak.
rk:owk..dok sane plak? wa, bile pegi?
bonda: minggu depan kowt. die dapat keje kat sane. die pegi dulu, pastu baru paktam ngan anak2 ikut.
rk:ow. *
bonda:kat sekolah ade yang kene H1N1 x?
rk:erm,ntah, ta da cite pon.
bonda:jage diri tau,kalau demam cepat2 g cek. tamo lamat2.
rk:owait~ T,T **
bonda:assalamualaikum
rk:waalaikumsalam.

*dorg baru balik dari UK,BM anak2 dorg baru fluence semula agaknya,skang nak kene cakap Arab plak. cane la aku nanti sembang ngan dorg.hehe
**terharu, nanges2 sket2.


eh.owh wallet,mane beliau ni?

sara:gua update ha blog gua!

1 ulasan:

:: berkata...

hahaha gua baca..lu mmg cool...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...