17.8.09

kelihatan keliru.

menapak melawat sekitar HKL . Berpusing mencari kafetaria . tutup . aku kelihatan keliru, kafetaria hospital kerajaan tutup? langkah di sambung mencari toilet . tutup. aku kelihatan keliru . ladies restroom je yang open? selambe la . selesai urusan . masih mencari pengering anak kiut yang batuk tak sudah ni . ahh, pakguard . "encik-encik, mana mau minum-minum?" , "oh, depan tuh . thanx" . eh, nyala api? rokok? aku kelihatan keliru . pakguard smoking ka dalam area hospital? melintas depan poster penyakit paling popular .

JIKA ANDA MENGALAMI SIMPSTOM SIMSTOM SEPERTI DI BAWAH . PEGI CEK DOKTOR CEPAT CEPAT . lebih kurang la susunan statement dia .

  1. batuk tapi tidak berkahak
  2. selsema tapi hidung ta de berair
  3. demam dengan suhu atas 38 darjah celcius
  4. sakit sakit sendi
  5. kelihatan keliru ( + sawan untuk kanak-kanak)
ow. akal mula berputar . aku memang kelihatan keliru . treatment selesai . masa untuk pulang . eh. aku kelihatan keliru. parking kene bayar . parking hospital kerajaan kene bayar? adakah ia hanya mainan hati atau aku memang perlu pemeriksaan lanjut penyakit babi ni?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...