10.9.09

1Blood shit project

Ya,aku tahu.ia silap aku.Memang silap aku kerna tak menghadirinya.Ya,dan beliau berhak mendapatkan kenyataan maaf.Cume aku kaget.Kerna 2 kali pertemuan tidak ada.Panggilan talifun sampai.Tak ada,tak ada lagi sejarah ini terjadi sepanjang aku bersama Beliau.(ini bukan satu bentuk pujian)Ya,dan minda aku senang tangkap.Mengapa ini berlaku.Iya adalah kerna DRAMA.

Aku tak paham.Skrip sudah diberi.Lirik untuk lagu pertama sudah disertakan.CUMA,bahagian akhir.Lirik untuk lagu kedua masih didalam proses pemerahan.Dan itu,mungkin penyebab aku kini di cari.Poster wanted melayang sekitar KL.Apa kerna lirik ini belum diberi,lakonan kamu tidak lengkap?Apa kalau sudah siap lirik ini nanti,lakonan kamu sempurna?Apa sesudah aku hantar lirik ini nanti,khidmat aku sudah tak berguna?

Baik,aku ingin lihat.Apa kamu memang sudah bersedia untuk melakukan sesuatu yang luar biasa.Seperti yang tertulis di blog aku satu lagi.(T.T)Aku bukan individu 1Malaysia.BUKAN.Ia menyebabkan sukar untuk aku menghasilkan lirik memuju-muji 1Malaysia.Keras tangan untuk menulis.Beku minda mengeluarkan perkataan.Kamu tidak tahu.Ya,mungkin sebab itu aku perlu berikan kemaafan.Namun,biar apa saja bisik,kamu telah mengirim surat cabaran untuk aku.Dan perkara ini mencabar ego aku.Aku tak kisah dicabar.Tapi ego bukan barang mainan percuma dari kotak jajan.Aku sahut.Aku akan kekal sedar untuk kamu,yang bangang tak tahu susah umat.
dah lah kene sembahkan kat lobi.shit,bodoh.



...maaf atas bahasa kasar

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...