14.9.09

King of Idul

Lebaran makin tampak
Makhluk makin tamak
Sabar tiada tersirat,mahu tersurat
Kejar, tarik dun-ya
Simpan dalam-dalam
Ikat ketat-ketat
Pegang rapat-rapat
Endah dia, kau, mereka, kamu
Hanya aku RAJA
KING OF RAYA
Itu aku punya
Ini aku warisnya
kemanusiaan?
apa orang lain ade fikir tentang aku?
ah.Jangan mula berfalsafah.

Sambar laju lagi
Rembat pantas lagi
Capai cepat lagi
Bernafas bagai ini hari terakhir yang memakan masa selamanya.
Jangan ada fikiran kedua
Kalau kita tak saitan sekarang, minggu depan saitan da bebas.bila lagi.


**panjat harap perjalanan ke bangi, balik kl semula, ke senawang , ke kluang, ke lanchang, ke senawang semula dan pulang ke kl selamat.encik driver lori tolonglah hormati penunggang mutur seperti saya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...