17.9.09

untuk kau dari you know who.

ini terakhir sebelum raya
kampung tiada koneksi
paling tinggi pon wartel untuk talian ke indonesia
sebelum ucap selamat berhati-hati

aku mohon maaf dengan salah yang sengaja aku buat
kita masing masing masih muda
membara, ligat ah,kau sebut je semuanya,
segala silap hak kau untuk maafkan
di pihak aku, tiada siapa yang kekal kecuali-Nya
jika ada tercalit dosa kau dekat aku,
anggap gugur keseluruhan ibarat daunan di musim luruh.

Hari mulia, Bulan mulia umat Islam,agama ku
aku panjat setinggi harap agar hidup kita semua lebih bererti selepas ini
lebih bernilai untuk kita nafasi
jika tidak, baik mati.
Ku juga mohon harap agar dapat bertemu lagi dengan Ramadhan
setahun lagi, sungguh perlahan kura-kura berjalan.
*bagi mereka yang benar-benar bersama, semoga kita masih seiringan gelak tawa di Syurga sana.

SALAM IDULFITRI.
SALAM ZAHIR DAN batin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...