28.9.09

TOLONG BACA DAN SEBAR!Mari bersama saya meraikan anak yatim di Eid yang mulia ini.

Salam Eid buat pembaca.
Kali ini saya menyeru dan meminta dan memohon jasa baik semua tak kira usia,mahupun fahaman.

Kali ini saya membawa peluang untuk kita bersama-sama melakukan sedikit kebaikan dunia dan harapnya jika IKHLAS niat kita, akan ada kurniaan di akhirat kelak.

Kali ini saya dan rakan-rakan akan mengadakan satu majlis,Keraian Hari Raya bersama anak yatim dari RUMAH ANAK YATIM ISLAM DAERAH JASIN,MELAKA.

Saya dengan terus terangnya menyatakan kami memerlukan sumbangan daripada anda untuk menjayakan projek ini.
Ironinya jika projek ini tidak dapat berjalan kerana kekangan kewangan.Saya dan rakan-rakan akan diGAGALkan dari kelas tersebut dan perlu mengulang semula subjek pada semester hadapan.
Jadi saya meminta anda membantu saya dan juga sama-sama meraikan golongan yang tiada ibu dan bapa ini.Program hujung minggu ini, maka kami memang TIDAK sempat untuk meminta sumbangan badan korporat.Hanya 'mengejar' individu-individu yang prihatin.

Untuk makluman,Ini adalah usaha terakhir saya memandangkan orang-orang yang saya jumpa semua sudah kekeringan wang ataupun memandang ianya sesuatu yang tidak lah sepenting perut sendiri.

Saya sertakan segala dokumen yang penting.

Bagi mereka yang ingin menyumbang, BOLEH TERUS MEMASUKKAN WANG/CEK ke no akaun bank islam seperti tertera pada surat muka hadapan di bawah iaitu:
KELAB PERKIM UNIKL (Bank Islam Malaysia Berhad : Account Number : 14153010022735)
ataupun terus ke akaun saya
Bank Islam Malaysia Berhad : Account Number : 05012020410406

HARAP DIINGATKAN BAHAWA TERDAPAT 6 ke 8 KUMPULAN YANG MENJALANKAN PROJEK INI (DISKRIPSI DAN TEMPAT YANG BERLAINAN) . DAN KESEMUANYA MENGGUNAKAN NO AKAUN BIMB (KELAB PERKIM) YANG SAMA.

MOHON JASA BAIK UNTUK MEREKA YANG MENYUMBANG UNTUK MEMBERI TAHU JUMLAH SUMBANGAN AGAR KAMI DAPAT DETECT BERAPA BANYAK YANG MASUK UNTUK PROJEK INI.

ANDA BOLEH SAMADA MENINGGALKAN JEJAK PADA KOMEN ATAUPUN MESEJ SAYA DI
+6017 340 49 27 .

Plz,no fakers.I beg U.Im trying to do sum good deed.






TOLONG YA! SALAM EID UNTUK SEMUA!.


update:
kini ade la kurang bajet dalam 2000 hasil kutipan rakan-rakan.
plz,tolong saya. gaji da masuk. sorang sepuluh pon cukup kalau masing-masing tolong.
=)
update:
saya juga telah mendapat senipis makian dari orang sekitar. Suro saye carik duit sendiri. Yang sekarang ni bukan mencari duit kah? Do U people understand the meaning of 'MARKETING'?. Do U people know the diff between MINTAK SEDEKAH dan MINTA SUMBANGAN?Saya faham kalau xnak beri secupak bantuan, tapi apa perlu saya di maki?
BUAT BENDE BAIK PON KENE MAKI? celake punye ***a**.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...