20.1.10

Gei .

Gua bukak nuff .. Gua terasa bersalah pulak . Kepada mereka - mereka yang juga macam gua mencari link untuk melakukan semakan kemasukan sekolah teknik , gua harap bila link tu hantar dekat page gua , lu orang tak maki-maki gua . Gua betul memang takde link sebenar .

Adik gua kol , dia cakap dia dah diterima masuk , tapi surat tak sampai lagi . Kawan dia tolong cek-kan . Tak tersampai akal masa tu gua nak mintak url . Lagipun henset gua rosak , scrin kaler putih sahaja . Scrin luar pulak kaler oren sahaja . Gua mintak maaf sekali lagi .

Dekat nuff tu plak ade referrer yang buat gua terpana . Macammana pulak boleh macamtu . Gua bukan gei . Gei ni dilaknat . Lagi-lagi kalau gei lepas tu tak mengaku lepas tu ade hati nak memerintah negara . Bak kata macha , LAHANAT .


Penang tuh cha .

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...