17.1.10

Mesej Mudah Malam Ahad

Sebelum ACoN , penyokong ManU dan Arsenal habis bising dengan kenyataan , " ala , masa ACoN nanti , tak kemana-nya Chelsea , jatuh lah mata . Drogba , Kalou , Mikel , Essien tak ada tak boleh buat apa . Penyokong Liverpool tak bising mana , kerana mereka sibuk dengan mesyuarat penambah-baikan bisnes belon bola mereka . Kami faham .

Malam ni , skuad Carletto turun bermain seperti biasa dan dikala penjaga stadium Stamford Bridge menutup lampu , pasukan yang pernah dibenci-kerana-orang-kaya-beli menghantar mesej mudah berbunyi , " kami menang tujuh - dua " .

Juga sila maklum , pasukan Ivory Cost memenangi perlawanan dengan Ghana walaupun mendapat satu kad merah dimana DIDER ' KEBAL' DROGBA menjaringkan gol ketiga , Ivory menang tiga - satu .

Malam ini , Carletto tidak menurunkan pemain baru selain Yuri yang menggantikan Ashley  , penjaring keempat yang mana jaringannya diishtiharkan jaringan tercantik perlawanan oleh Carletto akibat kecederaan . Walaupun pasti menang , Carletto tidak menurunkan Borini , Matic mahupun Sturridge . Kapten Terry direhatkan oleh Carletto dan digantikan oleh Alex pada separuh masa kedua . Prestasi Alex sangat hambar , beliau berpeluang untuk memastikan Bozo dan Bent gagal menjaringkan gol , tapi beliau sendiri gagal .

Gol terakhir perlawanan sangat menarik kerana
1. Bent menjaringkan gol dan memberi 7 mata untuk pasukan fantasi .
2. Player atas padang buat tak kisah pun dengan jaringan tersebut seperti menonton filem meley-sia di pawagam , anti-klimak .

Nah , highlight untuk rujukan .

ikhsan RTM 1 matchhighlight.com



ikhsan RTM 2 mysoccerplace.net



Joe Cole yang memohon gaji setaraf Essien dan Anelka sebanyak 120,000 pula hanya sekadar assister gol kelima jaringan Ballack . Walaupun Chelsea setuju memberikan 100,000 kepada beliau yang sebelum ini menerima 80,000 seminggu , Cole masih berkeras mahukan lebih . Carletto memuji prestasi beliau malam ini dan lihatlah nanti jika musim depan beliau masih kekal bersama Chelsea dengan prestasi diatas paras laut mahupun berpindah ke kelab lain . Saya rindukan Essien , jika beliau ada sudah tentu malam ini sepuluh jaringan untuk The Blues .

Sementara itu , pasukan yang menerima nasib seakan serupa Chelsea FC apabila dibenci-kerana-orang-kaya-beli , Manchester City mencatat kekalahan pertama dibawah kendalian Mancini apabila ditundukkan dua - kosong oleh Everton FC .

Negeri sembilan , selepas tiga perlawan masih gagal untuk menang , 0-2-1 ..

2 ulasan:

♥نعمة السعده اسماعيل‎ ♥ berkata...

maaf xtau nk tinggl jejak kat mana
nuff dh betmbh.
tengs ;)

r.k berkata...

sory la .. gua memang benci shoutbox..
anyway , aik nuff lu je nak tambah ? nuff gua macammana ?? HAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...