10.11.08

berusaha berjuang

amboi..malapnye bilik aku ni.kol bape da ni bro?.aku tanye diri sendiri.aish.3.24pm da.deh2..bangun2.semayang.owh.bila la xm nak abes.aku pon x study hape lagi ni.susa a kalau x minat ni kan.nak wat cane.nak kene senangkan hati bonda.beliau yang suruh blaja bende alah ni.xpe2.nanti petang sket kite kowl hafiz suro ajar.sebuk sungguh la bulan ni aku rase.pas xm ni.persidangan 3 seGi plak.pastu ade debat ngn zaid ibrahim.pastu ade training fasi btn plak.xpe2.kalau sanggup nak berjuang utk bonda dan diri sendiri.pasti aku sanggup berjuang demi bangsa tercintte~

aku menunggu2 bila la bulan ni nak habis

1.nak bantai habis cukup2 selambe katak pejuang yang ade kepentingan

daan

2.bulan depan aku berkebun!!


haha.aku da janji ngn family aku.bonda la beriya2 nak wat kebun cili fertigasi.ayhnda onn je..so bulan 12 ni tuka profesion la kejap.first aku nak kene tarah dlu lalang yang hidup harmoni kat blakang uma tuh.pastu bagi subur sket tanah die.baru boleyh tanam.seryes beb.ntah kenape la aku excited giler nak wat kebun ni.lalalala.mungkin salah satu sebab adalah ianya seruan kerajaan.sekurang-kurangnye.aku xde la salhkn kerajaan je.kene gak berusaha sendiri.ini tak~sumenye nak salahkan kerajaan.klik sini.


cili fertigasi.tanah subur.cili sehat


jangan lah kiter menuding jika jari tak cukup panjang

kayh~nak solat asar plak~ :)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...