9.11.08

ManU Sombong

awal-awal lagi aku da seap nak tengok bola.chelsea v blackburn.tapi boleyh g sengsorang je lah.rumet2 aku sumenye ade exam esok.akunye lambat lagi

principal of computer programming
13 november 08

pengajian Malaysia
13 november 08

tapi kalau esok exam pown.aku tetap pergi.pedulik hape aku~aku g sgsorg bawak moto rumet aku(jijie)

jijie,rumet aku


carik2 kedai makan bes sket kat kg baru ni.yang x bes bukak bola.yang bes bukak Ta`in .al-doyai~last2 g satu kedai tu.hape ntah name..xde org pon dlm tuh~sempoi gak a.duduk.oder er laici.bola stat.nga syok tengok.ade brader ni sampai.ade la dlm 5 minit da stat.ngadap tv gak.aku bajet chelseian la.coz susa nak jumpe blackburnesse.nga syok2.membe die kol.sbb ade bunyik ringtone.selambe badak je die kutuk chelsea.


brader:ek ele..chelsea kalahnye.ngan roma pon kalah.ko tau x,roma tu,MU bantai 7-0.chelsea kalah ngn roma.haha

brader:ngn arsenal xpelah.rival.tapi ngn roma..ala..boleyh kalah?haha..

tapi yang aku pelik.brader tu siap tunggu untuk tengok chelsea main.nak tunggu chelsea kalah.itulah yang hanya mampu dibuat oleh org2 setan merah.brader tu x sedar ke yang MU kene main hempas pulas mase main ngn Hull.walaupon menang tapi key player kene kad.sampai Tevez pon tackle belakang.da macm vietnam da.chelsea selambe je titik Hull.pendatang baru tu Hull tuh.brader tu mungkin lupe yang kite x boleyh menilai setiap game dengan perlawanan sebelumnye.moral of the team on the pitch on the day kene tengok gak!

arritu sebelum lawan arsenal,CR7 dengan GONG nye berkate nak hancurkan arsenal.arsenal gak relax.x gelabah.siap respek MU lagi.last2 menang.da kalah Cr7 kate ape?x terkate beb.yang score pon bukan die.pemuda baru yang score.haha!

rafael silva

mamat kat atas ni yang score!haha..


tapi aku x bape nak kesa sanngat..sebab anelka da score 2 bijik.chelsea da menang~~kebiruan da menang..setan merah gak yang kalah..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...