12.11.08

betulkah tiga yang berhormat PR dikasari polis

walau tengah mamai ni,tetap aku cakap.betolke?!.hmm..berita dari sinar.harian.online |klik|..

"Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kampung Tunku, Lau Weng Sang mendakwa beliau ditumbuk dua kali oleh sekumpulan empat hingga lima anggota polis sehingga menyebabkan muka dan pipinya cedera."

4,5 org tumbuk 2 kali je?(kalau betol nak tumbuk la kan,bek tumbuk seorg sekali..tapi tu la soalnye-betolke?)



"Saya hanya bertanya apakah sebenarnya berlaku, siapa yang ditangkap, berapa ramai tetapi saya dihalau dengan perlakuan kasar termasuklah menumbuk saya hingga muka dan pipi saya berdarah dan lebam. "




mane muke tersebut yang dikatakan telah lebam dan bedarah?!
kalau lepas disoal ni,baru ade picture bedarah dn lebam..x paya la kowt~bile2 boleyh tumbuk muka hang tuh!kalau betol la muke tu da lebam dan bedarah.potong jari la..mesti da kua picture kamu yang dikatakan lebam & bedarah tu!ye lakan,PR kan suka jadikan ISU jadi hangat biarpon hakikatnye ia basah,kalau da lebam dn bedarah,rugi la kalau x jaja gambar2 tu!


""Saya kecewa dengan apa yang telah berlaku dan perkara ini sepatutnya boleh dielakkan sekiranya pihak polis tidak bertindak mencetuskan provokasi pada perhimpunan aman itu," katanya ketika dihubungi di sini semalam. "

umum pon tahu,jika pihak PR berkumpul,x kesa la atas nama pertubuhan ape,BERSIH ke,Hapuskan ISA ke,Selamatkan Anwar ke,even kalau pihak GM(Gabungan Mahasiswa),pasti yang mulakan provokasi adalah mereka.sejauh mana dan sampai bila kamu nak tipu rakyat?betolke yang mulekan provokasi bukan kamu?betolke kamu x lakukan satu perkare pon yang dianggap sbg provokasi?betolke kamu-lah pihak yang innocence?betolke?



memaku dulang paku serpih:mengKATA org kamu yg lebih-lebih-lebih

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...