10.11.08

Ha lu pikir la seniri

alhamdulillah.kenyang dengan sardin dan paru dan nasi~sengget lbeyh je mkn rini.klaka plak mase beli lauk tadi.nga syok2 pilih ade la kapel ni tanye.bang,tu paru ke daging?.aish.aku ase aku da seap pakai helmet da ni.aku senyum je la cakap xtau.haha.

pas makan tadi aku tengok berita utama.TV3.marahnye la aku.berita pasal meeting bahagian umno gadoh2.sekat hak org lain.nak berkata pown x boleyh.ape nak jadi ni melayu? sesame parti pon gadoh tumbuk2.baling kusi. ni nak salahkan sape ni?kerajaan pusat gak ke?yang aku sakit hati nye tadi ade ke die cakap meluahkan rase marah yang terbuku.x bolehkah jika kamu3 bersabar? nak berembat buek apo?buek malu org kampong yo?apo ingek lopeh bermbat sumo masalh solosai ko?kok nak na bona lawan berembat poie masuk gusti tu ha.berembat la pueh2.bukan berembat do caro eh kito nak pilih pemimpin.da xdo akal da ko masing-masing ni?bak posan bang bil: a lu pikir la sendiri.

dalam tv tadi aku nampak Ketua UMNO Cawangan Sri Aman, Mohd. Fadhil Kamaruddin bangun meminta penjelasan status cawangannya dan pada masa itu jugalah pegawai keselamatan UMNO Bahagian Seremban cuba merampas pembesar suara sehingga tercetusnya pergaduhan.

tolong lah.cube la jadi cerdik sket.kalau nak ikutkan mara dan diri sendiri je sume org atas meleysia ni kene bunuh membunuh asenye.ingatlah wahai saudara bangsa

ikutkan rasa binasa:ikutkan hati mati

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...