8.10.09

kekebalan is now in your hand

karim: ape la nasib aku ni kir,asik kene buli je.

syakir: teruk ke kau kene setiap kali dibuli kar?

karim: teruk gak kir, darah2 abes kepale aku. bertitis titis menuju straight ke tanah.

syakir: ish teruk tu,koyak-koyak baju a ni?

karim: masuk ni da 12 kali aku beli baju baru kir. tolong la aku kir, ape aku nak buat?

syakir: takpe2,jangan risau. aku tau kau kene beguru dengan sape. die hebat.

karim: betul ke kir? hebat betul ke?

syakir: betul kar, die hebat. kebal, kene tarah ngan objek tajam tadahal je. kulit macam tar jalan da. kepale je kurang sket. tapi die ade ilmu lain plak nak setel part tu.

karim: ilmu ape kir?

syakir: die boleh corakkan darah die guna mind power, tak la titis2 straight ke tanah je, boleh design a muke ikut corak yang kau nak. stylo beb.

karim: betul ke ni kir? bukti sket, cam dongeng je kau ni. ingat rancangan wakenabeb ke ape?

syakir : ok2, x caye ey.. ni tgk gamba die dalam henset aku ni.

...loading...



karim: a ah la kir, stylo a. ade nomo kontek x?

syakir: ko g PD, ko search pakai bluetooth device,carik "sifu PAS KEBAL". kompom jumpe.

karim: YES.aku kan bertukar lepas ni, KEBAL dan STYLO

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...