30.12.09

CANDID PHOTO CONTEST

Kuntez kandid gegamba kali ni aku jumpa masa blogwalking . mane tau , ade rezki . Kuntez penutup tirai 2009 la ni secara ilmu hisab-nya .


ade guts nak join ? Klik gambar atas .

Gambar bawah adalah gambar yang aku submit untuk kuntez .




Buat makluman para juri , saya yang memakai kacamata . Ade guts nak gelak sama ?

AHA AHA AHAK .

8 ulasan:

cik EPAL berkata...

gelak sal pe 2?? ;)

R.K berkata...

tak ingat la tapi mase ni tengah 'menyaksikan' aksi syampu + urut kepala .

my mom syampu my aunt syampu my granny .

klasik !

sarahunny berkata...

tahahah! tapi aku suka pic ni. aku suka tgk pic candid orang. tapi kalau orang candid pic aku.. burok benor muka aku.

nway, lagu chelsea ni ttp d howt mama! ahaha

yelah.. aku sedar dalam hidup ni tak baik nak cter jahat orang je, baik aku cakap aku je yang buat..kan kan

R.K berkata...

lu try a masuk .. mane tahu boleh first prize .. haha

BLUE is the colour ! ^^

mizah Arshad berkata...

terasa nak tumpang nikmat bergelak tu kejap

hahahahaha

R.K berkata...

dengan lu jah takde kejap-kejap de ! haha

pink_butterfly berkata...

amboiii gelak besarr nmpak...hehehee~

R.K berkata...

sikit-sikit juga .. org cakap siki-sikit lama-lama jadi sikit kuasa dua ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...