24.12.09

Minggu Bola yang padat .

Sabtu dan Isnin adalah hari dimana Chelsea akan turun bermain untuk EPL ..

Bertemu Birmingham , sebuah kelab yang dalam keadaan sungguh memberangsangkan dengan tidak mencatatkan sebarang kekalahan dalam enam perlawanan terakhir pasti menjanjikan satu perlawanan yang sengit memandangkan perlawanan diadakan bukan di Stamfor Bridge . Ditambah dengan berita menyedihkan kerana Nic Anelka tidak dapat bermain kerana kecederaan . Ini memaksa Ancelotti dan seluruh penyokong Chelsea menaruh kepercayaan dan sokongan kepada pemain muda yang dibeli dari Manchester City , Sturridge . Pemain muda Itali , Borini juga diharapkan dapat membantu . Kita akan saksikan bagaimana gandingan Drogba-Sturridge hari Sabtu ini.

Pada hari Isnin pula, berlokasi di Stamford Bridge , Chelsea akan bertemu jiran terdekatnya yang mengalahkan Manchester United dengan 3-0 minggu lepas , Fulham . Pertemuan jiran dan ditambah dengan semangat setelah mengalahkan so-called-juara Manchester United akan memberi satu gambaran mudah , sengit . Perlawanan ini juga menyaksikan Drogba , Kalou dan Anelka tidak dapat bermain kerana Drogba dan Kalou sudah pulang ke kampung untuk latihan African Cup . Anelka masih cedera . Adakah kita berpeluang menyaksikan gandingan Sturridge-Borini ? Sama-sama kita nantikan .

Disebabkan hujung minggu ini adalah minggu bola yang menarik bagi saya dan Chelsea , saya sertakan beberapa video bola untuk minggu ini .

1. Aksi di atas padang .



2. Aksi reporter di luar stadium .



3. Aksi wawancara di konti .



BLUE BLOOD FOREVER

2 ulasan:

mAxx berkata...

fan behind reporter tu mmg cara. haha

r.k berkata...

kalau kat Malaysia, mahu dicari sampai masuk jel !!
haha ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...