15.12.09

Ketar-ketar kaki-kaki.

Tertitip resah aku dikala Chelsea hanya mampu seri tiga sama dengan Everton.
Namun aku masih bersama The Lions. Biar malapateka sehingga Chelsea relegate ke division 1 pun aku kan tetap bersama Chelsea. Tak kan aku minta Sultan Bola London selamatkan Chelsea.

Terbaring hampa aku dikala aku 'mampu' melakonkan semula aksi Glen Johnson semasa menentang Arsenal. Cuma bezanya, padang permainan bola di sini bukanlah berumput turf. Tetapi berlumpur ptuih. Dan perlawanan petang itu juga berakhir 2-1. Kalah. Nasib baik tak keluar internet. Selamat juga main petang-petang ni.

Tersenyum kecewa aku dikala menyaksikan pasukan bawah 23 tahun Malaysia mampu ke perlawanan akhir Sukan SEA edisi terkini. Sebagai warganegara Malaysia aku berbangga dengan kelayakan tersebut tetapi tidaklah aku berbangga dengan prestasi pasukan bawah 23 tahun Malaysia. Mengecewakan.

Tertahan sakit aku kini dikala Semimembranosus muscle berdenyut-denyut. Terasa sebelah kaki seakan lebih panjang dari biasa. Tapi aku gagahkan juga menampal atap yang bocor sipi-sipi. Gayat aku di atas sana. Ketar-ketar kaki-kaki.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...