22.12.09

Qada'

Sering saja manusia merancang di mula
Namun selalunya jua manusia lain merubah pertengahannya
Lumrah manusia sejak zaman hikayat
Sukar menerima hakikat Qada'
Senang jika kita tak mengalaminya
Tapi cukup sediakah kau untuk diri berdepanan.

Yang paling jauh adalah masa lalu.
Yang paling dekat adalah mati.
Bersediakah aku ?

6 ulasan:

mAxx berkata...

fuh..ayat power ni..huhu

R.K berkata...

sekadar peringatan pada diri sendiri je bro.
^^

*boring-boring tak ada apa nak buat.

Are'Ja_(",) berkata...

Insyaallah... :)

Salam ziarah.

R.K berkata...

salam jua Are'Ja
insyaAllah ..

*takut (-_-"

sarahunny berkata...

sebut qada aku tingat budak sorang ni, sanggup niat nak qada zohor sekali dengan magrib sebab nak tgk movie. derrrrr...mak aku cakap.. kalau sempat. tiba2 tuhan tarik nyawa b4 sempat qada kn da rugi.

R.K berkata...

kau la tuh kan kan kan ..
muvie tu taim maghrib ke ? ade pulak muvie masuk taim maghrib .. setahu aku sebelum dan selepas je .. tu pun sempat lagi nak maghrib .. kalau nak la !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...